Pomale TCP/IP na 2.2.10 proti BSD?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Srpen 8 16:31:25 CEST 1999

Martin Och wrote:
> Linux RH 5.2  s jadrem 2.2.x (aktualne 10) a nezbytnymi upgrady cca 10 RPM,
> a jakykoliv squid 2.2.x (aktualne 2.2.4 s podporou cache-digest, snmp,
> async-io) slape jako hodinky rovnez.

Ten squid jsem uvedl jen jako priklad, jak jsem na ten problem prisel.
Kdyz zlobi i obycejny wget, musi to byt nekde jinde.

Ted jeste zkousel RHL5.2 s jadrem 2.2.10 a vysledek je jeste mnohem
horsi.

Tech 41 souboru majicich dohromady 218kB stahoval wget neuveritelnych 3
hod 31 minut!!

Dalsi poc s RHL6.0 a jadrem 2.2.10-ac10 3 hodiny a 18 minut!

A zcela opakovane pod Win i jadrem 2.0.36 je cas 1 - 3 minuty. (na
nezatizene lince 128k).Pocitace jsou na stejne siti, maji stejnou
sitovou kartu, jsou pripojene na stejny switch.

Muzete to nekdo zkusit? 218kB zase neni tolik. Staci spustit

wget -b -m  http://www.bccomponents.com

a pak se podivat do wget log, moje vysledky jsou treba:

--17:24:57--  http://www.bccomponents.com:80/
FINISHED --20:42:51--
Downloaded: 218,007 bytes in 41 files

Rad bych tu chybu trochu izoloval, je-li to necim na nasi siti (treba
ipchains v ceste?) nebo je-li to skutecne nejaky problem nekompatibility
jadra 2.2. Ten je to tedy tak jako tak.

Zdravi