NIS & PAM ?

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Neděle Srpen 8 12:22:09 CEST 1999

Dobre, horke poledne !

 jak je na tom PAM ve spojeni s NISem ? V Readme jsem se docetl, ze
nepodporuje "shadow over NIS". A vskutku - nepodporuje (tedy alespon to
PAM, ktere je v RH 6.0).

 Protoze vsak potrebuju nejak (centralne) spravovat uzivatelske ucty
(cca 600 lidi) pro linuxovou sitku, a doufam, ze dokazu pristup k NIs
serveru povolit jen tem linuxovym masinam, tak samozrejme chci mit
vsechny hesla v /etc/shadow a ne jen v /etc/passwd.

 Neexistuje nejaky upgrade, ktery by to zvladnul. Ja jsem tedy nic
enasel a tak se jeste pro jistotu ptam. Samozrejme jeste mohu zkusit
nastavit PAM ne na pam_pwdb ale na pam_unix_* ale moc tomu neverim (ze
to pujde).

	s pozdravem

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...