NIS & PAM ?

Pondělí Srpen 9 10:02:52 CEST 1999

Corp. yA Zdenek Pizl (pizl na max.af.czu.cz) wrote:
: Dobre, horke poledne !
:
:  jak je na tom PAM ve spojeni s NISem ? V Readme jsem se docetl, ze
: nepodporuje "shadow over NIS". A vskutku - nepodporuje (tedy alespon to
: PAM, ktere je v RH 6.0).

Zkousel jsem to drive s 5.2 a take nepodporoval. ;-)

:  Protoze vsak potrebuju nejak (centralne) spravovat uzivatelske ucty
: (cca 600 lidi) pro linuxovou sitku, a doufam, ze dokazu pristup k NIs
: serveru povolit jen tem linuxovym masinam, tak samozrejme chci mit
: vsechny hesla v /etc/shadow a ne jen v /etc/passwd.

A proc? Pokud uz ma uzivatel rootovsky pristup, vypise si pres NIS jak passwd
tak shadow. Proste ve spojeni s NIS nema shadow cenu...

Leos Bitto