nenastavitelny monitor a udaje z Win95

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Srpen 8 21:53:01 CEST 1999

Matej Cepl <CeplM na seznam.cz> wrote:
 : Dobry den,

 : mam dotaz -- nevite nekdo jak z Win95 ziskat informaci o nastaveni
 : monitoru a graficke karty? Situace je nasledujici:

 : nainstaloval jsem si k vseobecne spokojenosti RH Linux 6.0 CZ
 : (Prazak dekuje do Brna :-) a vsechno vicemene funguje. Jedinou
 : vyjimkou jsou X. Jedine nastaveni, ktere mi funguje, je VGA (po
 : dlouhych konsultacich s nekolika Linuxaky, takze mi nenavrhujte,
 : zadna samozrejma reseni).

 : Problem je asi v monitoru -- naprosto neznamy 14"
 : monochromaticky OEM dodavany kdysi davno AutoContem (jmenuje
 : se to RIC, jako Royal Information Electronic, z Thaiwanu, nemam
 : ani oznaceni modelu a dokumentaci nenavaratne odval cas). Kdyz na
 : to pustim Xconfigurator a reknu mu, ze jde o Generic monitor, tak je
 : z toho zcela smutny a vyplivne konfiguraci, ktera nefunguje -- tusim
 : 1024*??? s 256 barvami). Kdyz reknu Generic multisync, prohlasi, ze
 : by melo jit 800*600/256 (po cemz touzim), ale kdyz to testuje, tak
 : to vyjde zpotvorene -- na obrazovce jsou jako tri zmensene
 : obrazovky vedle sebe. Takze nakonec jedine co s X funguje

Toto mi robilo ak som mal nespravne nastavenu v XF86Config graficku kartu
(bolo to nejake Matrox....)
Dane rozlisenie monitor ocividne zvlada, co takto skusit toto iste
nastavenie s inym monitorom? (aspon sa uvidi ci je naozaj na vine zle
nastavenie grafickej karty)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |