Grafika s3 3d/2fx AGP pod Xkama

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Neděle Srpen 8 21:56:01 CEST 1999

Daniel Ciprus <diamant na cspo04.sk> wrote:
 : Zdravím ...

 : Akurát v súeasnej dobe som experimentoval s framebufferom. Ak Vám mô3/4em
 : poradi<<, skúste pou3/4i<< tento spôsob zobrazovania. Pekný manuál je v

radsej nie, je to sice pekna vec, ale neakcelerovana

 : eeštine na www.penguin.cz. Ja som podua neho rozbehával konzolu, nešlo to
 : síce, ale zase chyba bola medzi stoliekou a klávesnicou :-)

 : X-ka som pod tým nerozbehával, ale nemyslím si 3/4e by to mal by<< nejaký
 : veuký problém.

nie je

 : P.S: kdesi som sa dopoeul 3/4e nablízku je u3/4 nová verzia XFree, ktorá by u3/4
 : mala podporova<< AGP karty. Nebite ma ak som povedal blbos<<.

ano.
Ja som doteraz pouzival kartu S3 Trio 3D s framebufferom, lebo neexistoval
Xserver, ale Xfree86 3.3.4 ju uz podporuju (len vacsina Modelines nefunguje
- treba skusat a testovat jeden po druhom)