NIS & PAM ?

Corp. yA (Zdenek Pizl) pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Srpen 9 13:28:41 CEST 1999

Leos Bitto wrote:

> Corp. yA Zdenek Pizl (pizl na max.af.czu.cz) wrote:
> : Dobre, horke poledne !
> :
> :  jak je na tom PAM ve spojeni s NISem ? V Readme jsem se docetl, ze
> : nepodporuje "shadow over NIS". A vskutku - nepodporuje (tedy alespon to
> : PAM, ktere je v RH 6.0).
>
> Zkousel jsem to drive s 5.2 a take nepodporoval. ;-)
>
> :  Protoze vsak potrebuju nejak (centralne) spravovat uzivatelske ucty
> : (cca 600 lidi) pro linuxovou sitku, a doufam, ze dokazu pristup k NIs
> : serveru povolit jen tem linuxovym masinam, tak samozrejme chci mit
> [...]

?? - neco mi unika ?? jak si muze normalni uzivatel vypsat shadow ?
'ypcat shadow' funguje pro kohokoliv ?

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://max.af.czu.cz
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...