Jak na PPP server ?

Petr Vodička pevosoft na seznam.cz
Pondělí Srpen 9 16:46:51 CEST 1999

Dobrý den,

mám takový problém, se kterým si příliš nevím rady : na serveru s RH 6.0
(Kernel 2.2.5-15) bych potřeboval rozběhat PPP server, který by přijímal
volání z jednoho modemu.

Našel jsem několikrát popis, jak to udělat (také viz kniha Linux - Internet
server), ale nějak se mi to nedaří rozchodit, modem zvedne linku, ale po
několika vteřinách ukončí volání a klient (WinNT) píše chybu : Data link was
terminated by the remote machine.....

Potřeboval bych, jestli jde udlat, aby modem dostal adresu třeba
192.168.0.16 a server měl adresu (na ethernetu i na ppp serveru)
192.168.0.1....a aby šlo přes ten modem přistupovat do sítě 192.168.0.x

Nemá někdo nějaký návod, jak to nějak takhle rozchodit ?

Díky moc za všechny nápady. Petr Vodička