Jak na PPP server ?

Středa Srpen 11 19:32:08 CEST 1999

"Petr Vodička" wrote:

> Dobrý den,
>
> mám takový problém, se kterým si příliš nevím rady : na serveru s RH 6.0
> (Kernel 2.2.5-15) bych potřeboval rozběhat PPP server, který by přijímal
> volání z jednoho modemu.

Treba do /etc/inittab pridat radek:
s2:3456:respawn:/sbin/mgetty ttyS1

pluto:/etc/ppp> cat options.ttyS1
-detach
modem
crtscts
lock
proxyarp
194.108.45.69:194.108.45.68
netmask 255.255.255.192
ms-dns 194.108.45.33
ms-dns 147.230.16.1
domain spsselib.hiedu.cz

pluto:/etc/mgetty+sendfax# grep '^[^#]' mgetty.config
debug 2
fax-id 49 89 xxxxxxxx
speed 115200
port ttyS1
  data-only y
  init-chat "" \d\d\d+++\d\d\dAT OK ATH0 OK ATV1L1E1Q0X3 OK ATS0=0 OK

a pak taky login.config, pokud chcete AutoPPP nebo poustet pppd rucne.

Je k tomu vyborna dokumentace. Debugovani odhali vsechno :-)

> Našel jsem několikrát popis, jak to udělat (také viz kniha Linux - Internet
> server), ale nějak se mi to nedaří rozchodit, modem zvedne linku, ale po
> několika vteřinách ukončí volání a klient (WinNT) píše chybu : Data link was
> terminated by the remote machine.....

A co pise ten linux do logu? Zapnul jste si vubec logovani? Ani jste
nenapsal, kterym programem prijimate telefonni relace... tezko radit.

> Potřeboval bych, jestli jde udlat, aby modem dostal adresu třeba
> 192.168.0.16 a server měl adresu (na ethernetu i na ppp serveru)
> 192.168.0.1....a aby šlo přes ten modem přistupovat do sítě 192.168.0.x

druhy konec linky nemusi mit specialni IP, muze pouzit IP serveru.

--
                        Milan Kerslager