Compaq & Linux

Michal Kurka Michal.Kurka na pvt.cz
Úterý Srpen 10 08:28:57 CEST 1999

"LUDVIK, MIROSLAV" wrote:

> Snazim se nainstalovat RH 6.0 na Compaq Proliant 6500R. Mam problem s
> podporou array controleru.
> Vyse zminena distribuce podporuje pouze array controler SMART 2P. Ja
> potrebuju podporu pro array controler SMART 3100 ES a SMART 3200.

Tuto odpoved zasilam spise pro vas, kteri jste v konferenci nebo kdo by
prohledaval archiv, protoze panu Ludvikovi jsem uz psal.

Nakonec jsem nasel ovladac v podobe patche do jadra 2.2.10.  Naleza se
na adrese:

ftp://ftp.compaq.com/pub/products/drivers/linux/beta/smart2-1.0.5d.patch

Tento patch jednak prida do dokumentace jadra informace o tomto ovladaci
a prida samotny ovladac. Tento patch informuje, ze podporuje tyto
radice:

SMART (EISA)
SMART-2/E (EISA)
SMART-2/P