Compaq & Linux

Úterý Srpen 10 09:09:05 CEST 1999

Michal Kurka (Michal.Kurka na pvt.cz) wrote:
: "LUDVIK, MIROSLAV" wrote:
: >
: > Snazim se nainstalovat RH 6.0 na Compaq Proliant 6500R. Mam problem s
: > podporou array controleru.
: > Vyse zminena distribuce podporuje pouze array controler SMART 2P. Ja
: > potrebuju podporu pro array controler SMART 3100 ES a SMART 3200.
:
: Tuto odpoved zasilam spise pro vas, kteri jste v konferenci nebo kdo by
: prohledaval archiv, protoze panu Ludvikovi jsem uz psal.
:
: Nakonec jsem nasel ovladac v podobe patche do jadra 2.2.10.  Naleza se
: na adrese:
:
: ftp://ftp.compaq.com/pub/products/drivers/linux/beta/smart2-1.0.5d.patch

A to same najdete i v souhrnnych patchich Alana Coxe na ftp://ftp.kernel.org/
/pub/linux/kernel/alan/2.2/

Leos Bitto