apcupsd a viac UPSiek

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Srpen 10 10:52:44 CEST 1999

Mam s Tim docela rozporuplne zazitky. Jeden cas asi pred rokem mi to
bezelo na trech serverech a jedne UPS
pres sit. Zkousel jsem to, celkem spolehlive to shazovalo servery jak
bylo treba. Jen jeden problem byl uz tenkrat :
Asi cca po tydnu se ten daemon nejak zasek a prestal logovat status UPS a
prestal zkratka pracovat. Po restartu
ale zase nabeh a normalne pracoval. Bohuzel jsem nemel dost casu se tim
zabyvat tak jsem zvolil nejjednoduzsi reseni.
Dal jsem do cronu restart kazdy tyden a bylo to. Po case, jsme se
stehovali, dokoupili njake servery a uz to nemuzu nejak
rozpohybovat. Jeste jsem na to nemel poradne cas ale chystam se to dat do
poradku.

Tenkrat pred rokem jsem komunikoval dokonce i s APC ale Ti me poslali do
haje, ze si mam pry koupit NT-cka a muzu provozovat
PowerChute . Byl jsem z toho docela rozladenej. Oni maji hroznej bordel v
tech kabelech a v prikazech pro ups vubec.
Ted s novymi srevery prisla i vetsi UPS ke ktere dodali jakejsi modul
kterej pridava seriove porty, takze se daji pripojit tri servery na jednu
UPS ale taky to nejak nechodi. Jsou k tomu nejaky divny kabely a pisou v
navodu ze na ty pridavny porty nechodi vsechny informace.
Je to zkratka BIG MESS !

Michal

--
Close the Windows, shut the Gates ! ;-)