Raid IPC-vortex GDT6538RD

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Srpen 11 10:29:10 CEST 1999

Ahoj

Mate nekdo zkusenosti s radici IPC-vortex  typ GDT 6538 RD a jeho provozem
pod Linuxem ??
Jedna se mi zejmena o rebuild dat z vadneho disku na hot swap. Jak dlouho
Vam to trva a zdali je
Linux schopen provozu po uspesnem rebuildu. Me vzdycky ztuhne a neda se uz
potom do pohybu,
prestoze radic evidentne skonci praci uspesne. ( Mam 18 GB disky v RAID 5
poli - 10 ks  a rebuild dat
z takoveho disku trva az 5 hodin ) Zda se mi to docela hodne.

Kernel version is 2.2.10

Disk Array Controller Information:
Number:        0               Name:           GDT6538RD
Driver Ver.:   1.14            Firmware Ver.:  2.22.09-R01D
Serial No.:    0x1DC0761A      Cache RAM size: 65536 KB

Trapin se s tim uz hezkou radku dni a porad mi to nejak nepracuje jak bych
si predstavoval. Kontaktoval jsem IPC-vortex
ale tam mi taky moc nepomohli. Maji tam ke stazeni program kterej monitoruje
radic za provozu ale s tim jsem taky neudelal
doborou zkusenost. Vzdycky, kdyz ho spustim tak ten stroj po chvili ztuhne a
uz se neprobere ( vyjimkou je single user mod )

Tedy prosim mate-li nekdo zkusenosti s timto ozvete se.

Diky
Michal

--
Close the Windows, shut the Gates ! ;-)