Problemy s RH 6.0 CZ z PC Worldu

webmaster webmaster na tony.cz
Úterý Srpen 10 11:06:02 CEST 1999

No jo, ja mel podobny problem - po upgradu z rh5.1 na rh6.0CZ jsem nepustil
vubec x-ka - mel jsem core-dump VZDY na xinit, takze jsem musel prepsat cele
x-ka z puvodnich RPM z RH5.1. Mam celerona 266. Docela rad bych vedel, jestli
je to problem teto ceske distribuce (ale to asi ne, x-ka tam budou snad puvodni
RPM), nebo obecne RH6, nebo meho procesoru...

--
Michal Samek, Tony distribuce s.r.o.
webmaster na tony.cz  (++420659/321350)