Problemy s RH 6.0 CZ z PC Worldu

Martin Zuber zuber na ost.skoda.cz
Úterý Srpen 10 11:43:46 CEST 1999

> No jo, ja mel podobny problem - po upgradu z rh5.1 na rh6.0CZ jsem nepustil
> vubec x-ka - mel jsem core-dump VZDY na xinit, takze jsem musel prepsat cele
> x-ka z puvodnich RPM z RH5.1. Mam celerona 266. Docela rad bych vedel, jestli

U nas jsme meli taky par tech prvnich Celeru. Casto nam to padalo bez zjevny
priciny a za ruznych okolnosti (jak Linux, tak Windouzy). Padalo to jak se
starsim Slackwarem, tak i s RedHatem 5.2 (kdyz vysla 6.0, uz tam byly K6).

Pozn.: Ale netvdim, ze to nutne muselo byt _vyhradne_ procesorem. Mozna to byla
vadna serie desek nebo spatna konstalace hvezd.

							Martin Zuber