MRTG

Petr Vodička pevosoft na seznam.cz
Úterý Srpen 10 11:24:01 CEST 1999

Dobry den,

Rad bych nainstaloval na pocítaci, kde bezi RH 5.1 MRTG monitor, tak aby
sledoval sitovou propustnost.

stahnul jsem si mrtg2.8.5 a zkousel jsem ho instalovat, ale nedari se mi ho
nakonfigurovat, udelal jsem to presne jako je to popsane v navodu (spustit
Configure, potom Make, to bylo vse OK, ale pak se ma vytvorit soubor
mrtg.cfg, treba programem cfg maker ..., tam to ovsem hlasi chybu na radku
327 v modulu SNMP_session.PM)

ale v tom je kamen urazu, prilis nechapu principy SNMP a nevim, co je treba
k tomu, aby to fungovalo....

Nevi nekdo, jak spravne nastavit SNMP, aby to pracovalo s MRTG ?

Díky za všechny nápady
Petr Vodička