ProxyARP? a ethernet

Úterý Srpen 10 13:52:51 CEST 1999

Pavel Just (just na ais.cz) wrote:
: On Tue, 10 Aug 1999, Petr Novotny wrote:
:
: > Date: Tue, 10 Aug 1999 10:23:36 +0100
: > From: Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz>
: > To: linux na linux.cz
: >
: > si, ze nejjednodussi bude dat do routeru jeste jednu sitovku na TP.
: > Problem samozrejme je s pridelenim IP adresy; nemam dost adres
: > na to, abych blok rozbijel do podsiti, a maskarada mozna nebude
: > to prave. Tak jsem si rikal, ze by me mohl vytrhnout ProxyARP na
: > tom routeru - pocitacum ve vnitrni siti by tvrdil, ze on je ten s
: > adresou te vzdalene stanice, a v routovaci tabulce by mel staticky
: > zaznam na eth2 (ci kam ta karta sedne).
: >
: Ja bych spíše doporučil zakoupit malý HUP s BNC rozhraním. Ceny
: nebývají vysoké, tak cca 2600 bez daně na 4xTP + 1xBNC.

Ja bych take doporucoval ten hub. Ale ta cena... v prvnim ceniku co mi
prisel pod ruku jsem nasel 8xTP + 1xBNC za 1800 Kc s dani! Takze dobre
vybirejte.

Leos Bitto