squid - Cannot open HTTP port

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Úterý Srpen 10 12:06:24 CEST 1999

Ladislav Šolc wrote:

> Dobry den,
> naistaloval jsem RH 5.1.
> POtrebuji na nem rozebehnout nejaky proxy server.
> Rozhodl jsem se pro SQUID. Na je dne strane mam vnitrni sit 192.168.1.0
> a na druhe internet.
>
> Jedine co jsem menil v /etc/squid.conf po defaultni instalaci bylo nastaveni
>
> SQUIDu na port 3128.

Pokial si pamatam, tak port 3128 je defaultne nastavenie a netreba ho
menit. Ktorou direktivou ste to nastavovali?

> Nyni se mi stane to ( stejne jako pred reinstalaci :( ), ze pokud
> spustim squid tak se nic nedeje. Jen blika kursor a skoncit se da jen
> CTRL+c.
> POkud spoustim SQUID -a 80 vysledkem je chyba .
> FATAL :  Cannot open HTTP port

Zrejme bezi nejaky web server.

> V logu je hlaska ze port 3128 je obsazen.

Nebezi nahodou squid dvakrat?
Squid sa bezne startuje z /etc/rc.d/ ...

Co (presne) obsahuje log squidu po nabehnuti stroja?
A co po rucnom spusteni squidu?

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.