squid - Cannot open HTTP port

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Úterý Srpen 10 10:57:21 CEST 1999

Dobry den,
naistaloval jsem RH 5.1.
POtrebuji na nem rozebehnout nejaky proxy server.
Rozhodl jsem se pro SQUID. Na je dne strane mam vnitrni sit 192.168.1.0
a na druhe internet.

Jedine co jsem menil v /etc/squid.conf po defaultni instalaci bylo nastaveni

SQUIDu na port 3128.

Nyni se mi stane to ( stejne jako pred reinstalaci :( ), ze pokud
spustim squid tak se nic nedeje. Jen blika kursor a skoncit se da jen
CTRL+c.
POkud spoustim SQUID -a 80 vysledkem je chyba .
FATAL :  Cannot open HTTP port

V logu je hlaska ze port 3128 je obsazen.
Ale cim ? Co delam spatne ? Je treba jeste pozit Ipfwadm pro masqaradu ?

Omlouvam se za laicke dotazy, ale v HOW-To jsem to nenasel a procital jsem
i jine manulaly.

Tento stroj by mel slouzit jen jako proxy pro pripojeni site do Inetu, nic
jineho.
Je nejake lepsi reseni nez SQUID ?

Diky.

|                    \**/
|                    (oo)
|    Ladislav Solc, MCP                         |
|    APEX Computer s.r.o.                       |
|    solc na apexcomp.cz , http://www.apexcomp.cz  |