nastaveni locales v Xfree86 [debian]

Roman Veselý roman na etnetera.cz
Úterý Srpen 10 19:53:38 CEST 1999

Zdravim vespolek !

Mam nainstalovane nejnovejsi debian (2.1 potato) a mam problemy s rozchozenim
ceskeho prostredi v X-windows...

Ceska klavesnice , prepinana scrollockem, funfuje v Etermu a xtermu
krome mrtvych klaves, v KDE aplikacich vcetne mrtvych klaves.

Nefunguje ale v netscape ( jen dlouhe samohlasky), vsech gnome a gtk
aplikacich (tam se NEDA napsat jedine ceske pismenko)

Potom take jdou spatne gtk a gnome programy (chybi v nich nektere ceske
polozky v menu, i kdyz *.mo jsou nainstalovane a program je nacita.
( podival jsem se pomoci strace)

Take pomerne casto pada netscape na bus-error, pokud si pamatuji, tak
za to mohou nekorektne nainstalovane locales...

Uz jsem toho vyzkousel dost a dochazi mi inspirace :-((
Soubory a nastaveni jsem porovnaval s RH 6.0, kde to chodi v pohode,
a nezjistil jsem zadne rozdily.

Diky za rady,

                Roman

---=== info o systemu ===---
/usr/X11R6/lib/X11/xkb/symbols/czsk,
/usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.alias,
/usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-2/Compose,
/usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-2/XLC_LOCALE jsou puvodni
neupravovane ( krapet jsem se v nich hrabal, ale vse jsem vratil a
zkontroloval s RH 6.0, ktery je ma stejne a cestina v nem chodi)

Baliky:
xlib6g-3.3.3.1-10, locales 2.1.2-0pre4

nastaveni:
LANG=cs_CZ