Netscape navigator a mail klient

Petr Hlustik hlustik na cortex.neurology.umaryland.edu
Úterý Srpen 10 21:01:09 CEST 1999

On Tue, Aug 10, 1999 at 10:45:17AM +0200, Martin Horak wrote:

> Hledal jsem v archivu dlouho, ale nic, proto se ptam:
> Da se nejak nastavit, aby mi Netscape Navigator spustil pri kliknuti
> na link mailto: muj oblibeny mailer? (napr. pine)

Tento problem se nedavno resil na mutt mailing listu. Specificke reseni pro
mutt a Navig. 4.61 je na http://www.ugcs.caltech.edu/~brianw/mutt/

Obecne reseni lze pry vyrobit pomoci netscape knihovny dostupne nekde na
developer.netscape.com. Hledejte neco jako Using third party software...
Je tam i priklad kodu myslim pro pine.

Zdravi
Petr