minimalni rozumna konfigurace pro beh X serveru

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Srpen 11 20:11:40 CEST 1999

Martin Povolny <xpovolny na aurora.fi.muni.cz> wrote:
 : Potreboval bych poradit, jaka je minimalni konfigurace stroje,
 : ktery ma fungovat jako X pracovni stanice  - 800x600x8bit, dale by na nem
 : mel jit spustit vim a v krajnim pripade netscape.
 : Ze systemovych veci pouze tcp-ip, nebude to poskytovat zadne sluzby

 : Predstavoval bych si nejakou 486dx2, 16MB, 250HDD

 : Prosim nekoho kdo ma nejake zkusenosti s necim podobnym, zda by mi mohl
 : odepsat...

ja som kedysi bezal uspesne X-server na 486 66 MHz, 8 MB RAM, /usr
namountovane cez nfs, a islo tam bez problemov aj netscape (pravda, 3.xx)
Jeden znamy pouzival X-server na 386 16 MHz (bez koprocesora), 4MB pamate a
vraj ak to pustil ako X -query vzdialeny.pocitac, celkom sa na tom aj dalo
pracovat... (tj netscapeovat :-))

pravda, treba si dat velmi zalezat na tom co vsetko bezi a pouzivat veci co
zaberaju najmenej pamate (napr fvwm ako window manager a podobne)
a nepouzivat ziadnu distribuciu ale pekne to urobit od zakladu

mozno v nasledujucich dnoch vyskusam linux na 386 40 MB , 4 MB pamate...
zatial som sa dostal na 8 MB na hdd, a uz to aj bootuje a da sa nahlasit :-)
neskor pridam X-server a skusim to...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |