WordPerfect a StarOffice

Miroslav Zidek m.zidek na iol.cz
Středa Srpen 11 21:07:55 CEST 1999

Dobrý den.

Celkem úspěšně se mi povedlo nainstalovat Word Perfect 8.0. V instalaci se
nevyskytly žádné problémy, jen po ukončení se měl spustit soubor xwp. Ovšem
po kliknutí (používám KDE) na tento soubor se cosi začne načítat z disku,
ale po několika sekundách (~15) se proces sám zastaví a kde nic, tu nic.
(Mám RH 6.0 (Hedwig) a P166/32MB - místa na disku dost a swap file 40MB.)

A ještě, nemá někdo zkušenost s instalací StarOffice 5.01 na Linux RH6.0?
Podle návodu jsem nainstaloval potřebnou knihovnu, ale instalace ji
nenašla.

	Díky, Mirek

P.S. Bližší informace rád zašlu
Miroslav Židek