Sit s Linuxem

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Srpen 12 12:58:11 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Petr Snajdr wrote:

W>http://www.python.org/

Na databazy by som asi radsej pouzil PHP3 a malo by to webovsky interface.
Na vsetko ine je to nepouzitelne, ale databazove somarinky sa v tom robia
dost pohodlne.

Ak ide o prvotne vlozenie udajov do databazy, nepotrebujete ziadny zvlastny
programovaci jazyk, ku kazdej databaze sa dodava program do ktoreho ide
rovno pisat SQL prikazy. Do neho by som tlacil data cez nejaky skript.

Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk