Sit s Linuxem

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Srpen 12 15:48:03 CEST 1999

Tomas Kouba wrote:

> Zdravim a preji pekny den,
>
> dostal jsem za ukol vybudovat sit asi 5-ti pracovnich stanic na kterych se
> budou zpracovavat data. Vkladat a upravovat databaze vc. multimedialnich
> dat. Napadalo me nekolik reseni:

[..]

> 1. Bohuzel musim pouzivat cestinu CP1250 (Windows). Je to bohuzel podminkou.
> Je to pri variante s Linuxem mozne? Jde mi o problem s klavesnici a fonty.

Tohle reseni jsem kdysi davno videl nekde na slovensku (savba.sk?). Zkuste
se poptat a pohledat.

> 2. Jake HW naroky budou na X stanice. Pocitam je bez HD, bootovat na FD a
> potom NFS. Jaka tam musi byt pamet a CPU, aby slo pracovat i s obrazky bez
> cekani? Nerad bych slysel nadavky, ze to funguje pomalu?

Ja jsem to kdysi zjistoval a vychazelo mi to asi 20MB v zavislosti na
programech
co tam pobezi. Takze 32MB RAM. Je mozny ze nejmensi pameti, co se ted prodavaji

jsou 64MB. a ty bych taky radeji pouzil.

> 3. Jake budou zhruba naroky na X klient na kterem to vlastne vsechno pobezi
> pri max 6-ti klientech.

Sectete naroky vsech programu, ktere tam muzou bezet (a pobezi) zaraz.
K tomu pridejte 5MB na jednoho klienta (ja bych pro jistotu pocital 10MB).
Znate to, zadny HW neni nikdy dostatecne silny :-)

P.