Zmrazeni RH6.0cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 15:56:40 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Milan Kerslager wrote:
> dnesnim vecerem zacalo zmrazeni distribuce. Nebudou dale meneny bez
> zavazneho duvodu zadne soucasti distribuce. Embargo se vztahuje i na
> baliky, ktere jsou v adresari local (tedy se neinstaluji instalacnim
> programem).

Dobry den,
 mohl bych dotaz? Vyvoj RedHatu prilis nesleduji, ale obacs
se neco donese, clovek neco zahledne apod. Pro me zaujal tento
dopis.

Vsiml jsem si, ze RH 6.0 CZ se objevil na rade mist.
Za vsechny snad PC WORD. Ted se dozvidam o zmrazeni
RH 6.0 CZ, co tedy vyslo treba v tom PC WORDu?
Nejak si to neumim dat dohromady.
Dekuji

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic