Zmrazeni RH6.0cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:27:37 CEST 1999

Petr Snajdr wrote:
: On Thu, 12 Aug 1999, Milan Kerslager wrote:
: > dnesnim vecerem zacalo zmrazeni distribuce. Nebudou dale meneny bez
: > zavazneho duvodu zadne soucasti distribuce. Embargo se vztahuje i na
: > baliky, ktere jsou v adresari local (tedy se neinstaluji instalacnim
: > programem).
:
: Dobry den,
:  mohl bych dotaz? Vyvoj RedHatu prilis nesleduji, ale obacs
: se neco donese, clovek neco zahledne apod. Pro me zaujal tento
: dopis.
:
: Vsiml jsem si, ze RH 6.0 CZ se objevil na rade mist.
: Za vsechny snad PC WORD. Ted se dozvidam o zmrazeni
: RH 6.0 CZ, co tedy vyslo treba v tom PC WORDu?
: Nejak si to neumim dat dohromady.

	Elementary, Mr. Watson :-)

	RH6.0CZ ma otevreny vyvoj, veskera mezistadia jsou dostupna
na ftp.linux.cz (vcetne ISO image). Cilem je (mimo jine) CD pro cleny
CZLUGu, tisteny manual (vyjde u Cpressu) a podobne. To, ze si nekdo
vezme aktualni image nebo si vygeneruje image z aktualniho stromu,
a pak to prodava, je jeho vec.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/