Zmrazeni RH6.0cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:52:22 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> PC WORD vydal beta verzi urcenou pro verejne testovani. Bohuzel to udelal
> ponekud zvlastnim zpusobem, kdy nikoho z autoru o svem zameru neinformoval
> a proste si stahl jeden den image a to nalisoval.
> Moc se mu to nepovedlo, protoze to bohuzel ani poradne ctenarum
> nevysvetlil a ti se ted mohou domnivat, ze redhat ma chyby, ktere ve
> skutecnosti byly mezitim odstraneny a ve finalni verzi se neobjevi.

Aha, diky za vysvetleni. Ted jsem se dival na ftp.linux.cz, jak
vubec poznam co tam je resp. v jakem stavu to tam je?

Konkretne jsem se "doklikal" na
http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/i386-cs/

Podle ceho poznam, ze je to "zmrazeno" nebo nebo
co se tam vyskytuje je kontinualne povazovano
za stabilni (nebo naopak nestabilni)?

Nerozumim tomu. Rekneme, ze "vtrhnu" na ftp.linux.cz
a chci posledni stabilni RedHat. Podle ceho poznam
co me zajima?

Taky me trochu matou drobne nekonzistence. Napriklad
k cemu je http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/updates/6.0/
kdyz tam zadne updates k cz nejsou a naopak
http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/i386-cs/Changelog.i386-cs
jsou zaznamy co 2-4 dny?

> Nicmene tech chyb bylo v dane verzi minimum, par zavislosti mezi baliky,
> takze to CD se da instalovat a pouzivat.
>
> Budete-li nekdo tazani na toto CD, informujte tazatele v tomto smyslu.
>
> Doufam, ze dalsi nebudou nasledovat jeho prikladu.

Mozna delam stejnou chybu jako onen neznamy z PC WORDu, ale
kdyz se podivam na ftp.linux.cz prijde mi, ze
je tam stabilni verze (jelikoz neni receno jinak
nebo mozna jen neumim cist).

Priznavam ze se neptam proto, ze bych touzil
instalovat Redhat Linux, ale zpusob vyvoje me
zajima. Dekuji za predchozi a pripadne i nasledujici odpovedi.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic