Zmrazeni RH6.0cz

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 12 18:12:36 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Petr Snajdr wrote:

> Aha, diky za vysvetleni. Ted jsem se dival na ftp.linux.cz, jak
> vubec poznam co tam je resp. v jakem stavu to tam je?
>
> Konkretne jsem se "doklikal" na
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/i386-cs/
>
> Podle ceho poznam, ze je to "zmrazeno" nebo nebo
> co se tam vyskytuje je kontinualne povazovano
> za stabilni (nebo naopak nestabilni)?

Je to kontinualne vyvojove. V jakem stadiu to je, lze zjistit sledovanim
konference redhat-cz na linux.cz. Pravda je, ze by tam mohlo v readme nejake
upozorneni byt.

> Nerozumim tomu. Rekneme, ze "vtrhnu" na ftp.linux.cz
> a chci posledni stabilni RedHat. Podle ceho poznam
> co me zajima?

Posledni stabilni je anglicka 6.0, ceska verze oznacena jako stabilni
zatim neni.

> Taky me trochu matou drobne nekonzistence. Napriklad
> k cemu je http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/updates/6.0/
> kdyz tam zadne updates k cz nejsou a naopak
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.0/i386-cs/Changelog.i386-cs
> jsou zaznamy co 2-4 dny?

No tak tohle jsem malinko nepochopil. V ..redhat/updates jsou logicky
updaty k anglicke verzi. v i386-cs, je ceska verze, plus updaty k ceske
(protoze ceska verze nebyla dosud "vypustena" nejsou jeji updaty
umistovany do adresare updates, az bude venku, tak tam takovy adresar bude
(mozna tam uz je) a bude plnen updaty oproti oficialnimu ceskemu redhatu.
Zatim to nema smysl.

> Mozna delam stejnou chybu jako onen neznamy z PC WORDu, ale
> kdyz se podivam na ftp.linux.cz prijde mi, ze
> je tam stabilni verze (jelikoz neni receno jinak
> nebo mozna jen neumim cist).

Milan Kerslager, ktery je hlavnim autorem, s tim jiste neco udela.
Bude to zrejme potreba vice zduraznit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.