Zmrazeni RH6.0cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Srpen 12 18:33:38 CEST 1999

On Thu, 12 Aug 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> Je to kontinualne vyvojove. V jakem stadiu to je, lze zjistit sledovanim
> konference redhat-cz na linux.cz. Pravda je, ze by tam mohlo v readme nejake
> upozorneni byt.

Presne, pak by asi k omylum nemelo dochazet. Mate me
na tom hlavne jedna vec, kterou jeste rozvedu nize.
Jede o to, ze i386-cs je umisten v adresari redhat, ktery
je zda se korenovym adresarem orginalni distribuce, ktera
je ovsem stable, ale on sam je unstable.

> Posledni stabilni je anglicka 6.0, ceska verze oznacena jako stabilni
> zatim neni.

> No tak tohle jsem malinko nepochopil. V ..redhat/updates jsou logicky
> updaty k anglicke verzi. v i386-cs, je ceska verze, plus updaty k ceske

To je prave to co mi logicke neprijde.

Adresar redhat obsahuje adresare:

- SRPMS (source code)
- alpha (binarni distribuci pro alphu)
- i386  (binarni distribuci pro x86)
- sparc (binarni distribuci pro sparc)
- i386-cs coz by podle vzoru mela byt
   binarni distribuce pro x86 jen v CZ podani (stable).

Ted je jen otazka zdali vse je stable nebo unstable.
Pokud neco je stable a neco unstable a navic
to jeste neni nikde zmineno pak to k omylum
trochu IMHO svadi  (jina vec je zdali je to
pro PC WORD omluva, IMHO castecne ano)

> (protoze ceska verze nebyla dosud "vypustena" nejsou jeji updaty
> umistovany do adresare updates, az bude venku, tak tam takovy adresar bude
> (mozna tam uz je) a bude plnen updaty oproti oficialnimu ceskemu redhatu.
> Zatim to nema smysl.

To je prave to. Pokud nebyla vypustena asi by nemela
byt ani ve strukture za stabilni prohleseneho orginalniho RH6.
Mozna jsem moc rozmazleny strukturou Debianu, ale
prijde mi, ze by na prvni pohled melo byt zrejme ze
zatim unstable distribuce je unstable a stabilni je stabilni.
Otazka jak to resit, ale dva linky to IMHO vyresi :-)

> Milan Kerslager, ktery je hlavnim autorem, s tim jiste neco udela.
> Bude to zrejme potreba vice zduraznit.

Myslim, ze by to pomohlo predejit zminenym nedopatrenim

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic