Sit s Linuxem

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Srpen 13 09:24:05 CEST 1999

> Ja jsem to kdysi zjistoval a vychazelo mi to asi 20MB v zavislosti na
> programech
> co tam pobezi. Takze 32MB RAM. Je mozny ze nejmensi pameti, co se ted prodavaji
> jsou 64MB. a ty bych taky radeji pouzil.

A na co je potreba tolik pameti ? IMHO by na takove stanici mel bezet
kernel a X-server. A bude pro ne potreba opravdu 20 MB ? Nebo jsem na
neco zapomnel ?

Omlouvam se za svuj dotaz, pokud by nekomu pripadl moc
trivialni. Ale uvazujeme o necem podonem a tak me to zajima.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s