Jakou verzi Netscape

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Srpen 13 10:02:35 CEST 1999

Juraj Rehak <glip na cyber-wizard.com> wrote:

 :> Zdravim vas.Rozhodl jsem se upgradovat muj Netscape Com.,ale nevim jakou
 :> verzi
 :> si mam z Netscape stahnout.Je tam nejake libc a glibc.Pouzivam RedHat
 :> 6.0
 : V tom pripade glibc

libc verzia vraj vyzera byt stabilnejsia (cital som... osobne som
netestoval)

 :> a Xka GNOME/KDE. Jsem uplny zacatecnik.Dekuji.

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |