gtk + locales :-(((

Roman Veselý roman na etnetera.cz
Pátek Srpen 13 10:21:12 CEST 1999

Zdravicko !

Porad resim problem se spatne nastavenymi locales v X-windows..
( viz minuly dotaz http://www.etnetera.cz/dotaz.txt )
kdy v KDE funguje cestina V POHODE vcetne vsech klaves, ale v gtk aplikacich
vubec. ( z ceskych znaku nejdou ZADNE klavesy a misto vetsiny ceskych
hlasek v menu je prazdne misto)

Zjistil jsem, ze kdyz nastavim LC_ALL=cs (misto cs_CZ.ISO-8859-2) ,
tak sice gtk aplikace pri startu hlasi

Gdk-WARNING **: locale not supported by C library

ale ceske polozky se zobrazuji a z ceskych klaves jdou dlouhe samohlasky.
( i pres mrtvou klavesu)

X-windows jsou 3.3.3.1, kde by meli byt uz korektni soubory pro ceske locales.
Jsem z toho jelen, nevyznate se v tom nekdo ?

        Diky za pomoc,

                        Roman

ps: Jeste jsem zkousel prekompilovat GTK-knihovny s nejnovejsimi glibc2,
ktere mam, ale efekt zadny...