ppp interfaces & kill -9 pppd

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Srpen 13 12:12:32 CEST 1999

>A proc zabijite s -9? To pak ten proces po sobe fakt nemuze
>uklidit. Normalni zabiti je bez parametru nebo -SIGTERM (tusim
>15); teprve kdyz do x sekund nezareaguje, zkuste to samopalem.

Je mi jasne, ze nebudu zabijet pppd s -9, ale muze
nastat situace, ze pppd padne na hubu a i v tomto
pripade bych byl rad, kdyby se spojeni korektne
obnovilo. Signalem -9 simuluji pad pppd.

    JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00