ppp interfaces & kill -9 pppd

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Pátek Srpen 13 12:22:35 CEST 1999

Kdyz se pppd dostane do stavu, kdy je terba ho shodit signalem 9, pak to
musite udelat rucne a neni potom problem, uklidit prislusny neporadek,
ktery takto zustane, take rucne.

Michal

--
Close the Windows, shut the Gates ! ;-)