script ip-down

Zapadlo Petr PetrZ na IFTPROGRES.CZ
Pátek Srpen 13 13:52:00 CEST 1999

Dobry den,

nainstaloval jsem si RH 6,0 (PCWORLD), a diald 0.16. Rozchodil jsem demand
dial, a chtel jsem rozchodit i IP maskaradu pres ppp linku. Problem je v
tom, ze IP maskaradu musim nahodit az po spusteni ppp linky (v scriptu
ip-up.local), a aby to vytacelo na prani i dale, tak musim IP maskaradu zase
zrusit. A to to se pokousim ve scriptu ip-down.local. Problem je ze se ten
script jak kdyby ani nespusti. Pokud to co tam je premistim do ip-down, tak
se to taky nespusti.
Netusite nekdo cim by to mohlo byt, nebo jak diagnostikovat kde je chyba?

Diky moc

Petr Zapadlo