Jak na funkci arc sinus v shellu ?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Srpen 16 09:20:44 CEST 1999

arcsin = sin ^ -1
 arccos = cos ^ -1
vice viz matematickofyzikalni tabulky apod.

pokud me pamet nesali, to jsou ale spise otazky nekam jinam a ne do konference o
linuxu

                                                                             bye

> Staci lehce prepocitat. Tusim, ze 180 stupnu je
> 3.1415926...(pi) radianu...

Jeste dotaz - v man k bc jsem nasel pouze funkce sin/cos/tan ale jak
udelat arc sin , arc cos , arc tan ???