Jak na funkci arc sinus v shellu ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Srpen 16 10:01:29 CEST 1999

On Mon, 16 Aug 1999 Radek_Sedmak na eurotel.cz wrote:

> arcsin = sin ^ -1
>  arccos = cos ^ -1
> vice viz matematickofyzikalni tabulky apod.

Hehe a zkusil jste to na sve kalkulacce ? :-)) Pokud mne pamet nesali, tak
neco na minus prvni je jedna lomeno neco - a kalkulacka to chape taky tak.
Ze se arc sinus oznacuje na nekterych kalkulackach jako sin na -1 je fakt,
ale ve skutecnosti je to jen symbol reverse a ne skutecny vzorec.

> pokud me pamet nesali, to jsou ale spise otazky nekam jinam a ne do konference o
> linuxu

Mate pravdu.