INSTALACE WIN 95 + LINUX + NT4

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Pondělí Srpen 16 10:15:57 CEST 1999

"M. Borek" <michael.borek na email.cz> writes:
Ahoj,
WinNT aby se mohly nainstalovat na extended partition musi mit k dispozici primarni partition, ze ktere budou bootovat (ta musi byt FAT16 nebo NTFS). Reseni bych videl pomoci PQMagicu vytvorit dalsi primarni partition pro boot NT (mozna pro vyssi komfort jeste boot-manager, ale z popisu jsem vytusil, ze pouzivas lilo)
To je fse.

>Zdravim,

>mam problem s instalaci NT4 na hard, kde mam WIN95 a LINUX 6.0.
>V primarni partisne mam nainstalovany W95, ale na FAT 32.
>V extended mam linux (2 partisny) a FAT 16, kde chci nainstalovat NT4.
>Nemuze mi nekdo poradit, jestli to vubec jde? Problem vidim s primarni FAT
>32 partisnou.

>Diky za jakoukoliv odpoved

>Michal

Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz
Zdar nad Sazavou                (Druzba 823)
fingerprint: 7434C7F372289E59 BE7226C179A87F14  icq: 24149843