Radiokarta GemTek

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pondělí Srpen 16 12:49:19 CEST 1999

> Myslim, ze ta uprava zdrojaku neni nutna. Mam starou AIMS RadioTrack a nekde
> se nastavuje 0x20c(0x30c), jinde zas 0x20f(0x30f).
Prijde mi to jako dost zavadejici. Navic se zda, ze to radio zabira
pouze jedinou adresu (0x30c - 0x30c) a tedy ze se na adrese 0x30f
neozve. pask by uprava zdroajku ktuneru byla potreba. Ale nemuzu to
tvrdit na 100%.

> Nevim co myslite tim, ze
> to neslape. Slapat by to melo az po spusteni nejakeho programu, napr. cRadio
> (kTuner), gRadio - jede i pod konzoli, ...
Asi jste se prehledl - pisu prave o tom, ze nechodi ktuner-0.5

> Najdete je asi urcite na
> freshmeatu, mozna tam budou nekde i uz prelozene verze.
Nasel jsem, vyzkousel a nezprovoznil. Tedy ten ktuner, protoze jsem
chel mit neco pro KDE. gRadio je IMHO pro gnome, takze jsem ho ani
nezkousel. Pokud slape i na konzoli, asi ho jeste zkusim.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s