Radiokarta GemTek

Petr Hlavka petrhlavka na iol.cz
Pondělí Srpen 16 20:06:36 CEST 1999

> Prijde mi to jako dost zavadejici. Navic se zda, ze to radio zabira
> pouze jedinou adresu (0x30c - 0x30c) a tedy ze se na adrese 0x30f

Mozna, ze jsem se spatne vyjadril, nebo tomu uplne nerozumim, ale v
mojem manualu pisou : "RadioTrack uses 20C-20F or 30C-30F I/O address.

> neozve. pask by uprava zdroajku ktuneru byla potreba. Ale nemuzu to
> tvrdit na 100%.

cRadio
> Asi jste se prehledl - pisu prave o tom, ze nechodi ktuner-0.5

Prehledl, ale nevim co to znamena nepovedlo rozchodit. Nejde prelozit, nebo
po spusteni nic nedela?

> Nasel jsem, vyzkousel a nezprovoznil. Tedy ten ktuner, protoze jsem
> chel mit neco pro KDE. gRadio je IMHO pro gnome, takze jsem ho ani
> nezkousel. Pokud slape i na konzoli, asi ho jeste zkusim.

GRadio is a GTK-based interface to radio cards. It is capable of using the
device drivers in kernels 2.1.106 and higher (including 2.2.x).

To, ze je napsano pod GTK, myslim jeste neznamena, ze jede jenom pod gnome.
Jeste jsem nasel gTuner.

Petr Hlavka