tlac slovenciny/cestiny zo StartOffice 5.1

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Srpen 16 15:11:03 CEST 1999

Vlado Potisk <vlado_potisk na tempest.sk> wrote:
> [...]
> vystupnom postscript-subore maju desatinnu ciarku miesto desatinnej
> bodky. Na mojom pocitaci sa mi to podarilo napravit takymto nastavenim
> LC_ premennych v nejakom startovacom skripte:
>
> -----------------
> # set slovak locale
> LC_COLLATE=sk   ; export LC_COLLATE
> LC_CTYPE=sk     ; export LC_CTYPE
> LC_MESSAGES=C   ; export LC_MESSAGES    # I prefer normal messages
> LC_MONETARY=sk  ; export LC_MONETARY
> LC_NUMERIC=C    ; export LC_NUMERIC     # decimal point
> LC_TIME=C       ; export LC_TIME        # I prefer normal time format

   Star Office nemam nainstalovanou, takze nemohu vyskouset, ale podle
vseho by promenne nastavovane na sk mely byt nastavene na sk_SK (resp.
cs_CZ pro cestinu). To jen kdyby s vyse uvedenym nekomu treba prestala
fungovat klavesnice... Ze by vse v SO fungovalo, pokud se timto zpusobem
(sk) odstavi locales, se nechce verit, takze pan Potisk ma na svem
pocitaci pravdepodobne trochu upravene locales, takze jemu jeho reseni
funguje.

> (Dolezite je nepouzivat LC_ALL a nenastavit LC_NUMERIC=sk)

   Ano, tohle by melo byt to podstatne.

                                                              S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229