tlac slovenciny/cestiny zo StartOffice 5.1

Petr Stanek snek na penguin.cz
Pondělí Srpen 16 15:42:21 CEST 1999

Petr Kolar wrote:

> [...]

Pokud jsem testoval StarOffice 3/4, tak potrebovali mit rucne zeditovany
souborek s definici postscriptovych fontu.

Kdo hleda tak najde :-(
http://www.penguin.cz/odkazy-cs/search.cgi?query=staroffice
je tam odkaz na vycerpavajici navod je na cestinu v tisku.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek na penguin.cz     tel.: 069/6656 318
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz