Zmrazeni RH6.0cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Srpen 16 17:46:53 CEST 1999

On Mon, 16 Aug 1999, Milan Kerslager wrote:

> To, co provedl PCWorld, mi neumoznuje vest jakoukoliv aktivitu na
> podchyceni chyb teto verze. Kdyby se mi slusne ozvali a chteli se se
> mnou domluvit, nebyl by byval napriklad problem vest od kriticke chvile
> adresar s updaty, ktere by si dotycny mohl stahnout. Jednoduse receno -
> provedli to velmi zajimave a tak je veskera odpovednost nyni na nich.

Zodpovednost asi neni na nikom a vubec bych uplne bych ji nehazel na ne.

<FLAMES>
Na jedne strane prohlasujete, ze distribuce je stabilni, nadruhe tu co
vydali tak zrejme ne tak uplne (rika se tomu nestabilni?). Co
si z toho clovek ma vybrat?
	Jen to, ze by jste to CD udelal zrejme lepe :-)
</FLAMES>

> Co se tyka budoucnosti vedeni teto odnoze RH, zatim o tom jen uvazuji.
> Samozrejme se v pripade pokracovani pokusim o nejakou modifikaci tak,
> abych vyhovel pokud mozno i tento pozadavkum.

Proc vubec je to stale jako odnoz? Pamatuji si, ze nekdy drive
vsichni tvrdili, ze je lepe, aby byl cesky RedHat ne, Redhat CZ
(jako samostatna distribuce). Opravdu nevim co se kolem tohoto deje.
Neni to pruchozi? Docela by me to zajimalo. Dekuji.

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
Navody, recenze, technika:
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic