Zmrazeni RH6.0cz

Pondělí Srpen 16 09:09:47 CEST 1999

Bohuzel, na tohle nemame prostor na discich. Sezralo by to prilis mnoho
mista, pokud by to melo mit smysl (tj. ty verze by musely byt dostupne
nebo bych musel archivovat nejake indexy). V kazdem pripade ale dotycny
muze uvest, ze ktereho data distribuci ma (posledni zaznam v Changelog),
pokud nebude mit well-known verzi napr. od ComputerPressu.

Take bych zrejme musel menit balik redhat-release nebo vytvorit jiny.
Slozitost vyhledani tohoto baliku je stejna, jako zjisteni cisla
neposlusne verze programu (rpm -qa | grep program nebo program
--version).

To, co provedl PCWorld, mi neumoznuje vest jakoukoliv aktivitu na
podchyceni chyb teto verze. Kdyby se mi slusne ozvali a chteli se se
mnou domluvit, nebyl by byval napriklad problem vest od kriticke chvile
adresar s updaty, ktere by si dotycny mohl stahnout. Jednoduse receno -
provedli to velmi zajimave a tak je veskera odpovednost nyni na nich.

Vsimnete si prosim, ze RedHat upustil od vydavani updatovanych verzi NA
CD. Tj. vydaval CD, na jejihz obalech bylo RedHat X.Y a pritom byly
ruzne. Ja (jako autor distribuce) jsem zatim zadnou verzi nevydal, i
kdyz vsechno, co k tomu budu potrebovat (vcetne obalu) je vystaveno na
Internetu. Proto je to vemi podobne, jako RawHide distribuce. To, cemu
RH rikaji napriklad 6.0, budeme mit brzo jako 6.0cz. vyvojovy strom se
pak nejak prejmenuje, "aby to bylo vyraznejsi".

Co se tyka budoucnosti vedeni teto odnoze RH, zatim o tom jen uvazuji.
Samozrejme se v pripade pokracovani pokusim o nejakou modifikaci tak,
abych vyhovel pokud mozno i tento pozadavkum.

--
                        Milan Kerslager