Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Zdeněk Křepela aligra na uo.fairnet.cz
Pondělí Srpen 16 21:30:48 CEST 1999

> Zdravim,

> Doporucuji stahnout lxdoom, je daleko vic powerful :)
>
> http://lxdoom.linuxgames.com
>

> Zdravim,
> Vilem Vychodil

soude podle nazvu, lxdoom bude zrejme DOOM pro Xka.   Xka jsem bohuzel zatim
nezprovoznil (nejake problemy s konfiguraci monitoru nebo graf.karty - to
zatim necham stranou) Spise by me zajimalo, jak vyresit to: cannot execute
binary files.
Je problem ve verzi jadra 2.2.5-22 nebo proc to nejde spustit ?

S pozdravem
ZK