Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Pondělí Srpen 16 23:01:46 CEST 1999

Pravdepodobne nemate prislusne knihovny v systemu. Tipoval bych, ze Doom
bude potrebovat libc5 knihovny (RH6.0 je glibc 2.1 system). V tom
pripade budete potrebovat libc-5.3.12-31.i386.rpm nebo podobny. Kdybyste
pouzil Doom z RPM baliku, pak byste se tuto "nepodstatnou" informaci
dozvedel ze zavislosti (tzv. dependecies) :-)

Zkuste: ldd /kde/je/binarka/dooma
Binarku najdete napr.: which doom
nebo: updatedb
      locate doom