LINUX COUNTER

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Srpen 17 06:38:12 CEST 1999

> O tom jsem taky premyslel! Ale jak na to?
> Zkuste vymyslet nejaky zpusob!
>
> Kazdopadne na tom budu pracovat!

	Jako priklad bych mohl uvest treba priklad zpusob, jakym se provadi
napr. registrace StarOffice. Tu je mozno provest pre web, e-mailem,
telefonem, faxem i klasickou postou.
	Vetsi problem je IMHO, presvedcit uzivatele, ze se jedna o seriozni
podchyceni pro ucely statistiky. Toho jsem si stacil vsimnout z reakci tech
nekolika mailu na tento subj.