Nejde mi spustit DOOM - cannot execute binary file

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Úterý Srpen 17 07:31:16 CEST 1999

Dobrý den

Spouštíte správně doom ? Na ftp://ftp.penguin.cz/pub/hry/ je skript na
startování doom1 a doom2, musí být správně nastavena cesta na wad soubor.
Funguje vám správně SVGA knihovna (pro sdoom) ? Funguje třeba SVGA
prohlížeč obrázků zgv ? Zkuste si stáhnou rpm balík z ftp.linux.cz, ten na
RH 6.0 funguje - vyzkoušeno.

Pěkný den

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice