Radiokarta GemTek

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Srpen 17 13:48:03 CEST 1999

> Dival jsem se do toho zdrojaku, ale nevim proc tam ta veta je, tesne nadtim
> pisou, ze gemtek nedal zadne informace, tak byl driver napsan pomoci dosemu.
Domnival jsem se, ze stejnym zpusobem je potreba nakonfigurovat
front-end. Ale vsechno je jinak.

> To RadioTrack II asi volite v ktuneru, a zdrojaky upavujete taky jeho, ze?
Ano.

> No tam dejte /dev/radio ....
Jo, uz to konecne chodi ! Diky moc !

Jako spravny stoural pridam dalsi dotaz :

Kdyz zakompiluji podporu radio-karty jako modul a do
/etc/modules.conf pridam (opisoval jsem z "alias sound sb" a jestli
to neni dobre, nekamenujte me) :

alias radio radio-gemtek
options radio-gemtek io=0x30c

Pak muzu prikazem 'modprobe radio' inicializovat kartu. No jo, ale da
se to nejak zautomatizovat ? Proste aby se zavedeni tohoto modulu
provedlo ve chvili, kdy se nejaka aplikace pokousi sahat na
/dev/radio ?

Diky za rady !

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz