Linux---winNT

Ladislav Vyslouzil obchod3 na infos.cz
Úterý Srpen 17 17:57:36 CEST 1999

Dobry den.

Potrebuji zprovoznit Linuxovy server na pripojeni do internetu a uz si
vubec nevim rady.
Pripojeni je pres pevnou linku - modemy motorola premier 33.6 a
pres server winNT s RASem. Modemy a porty mam nakonfigurovany
dobre - overeno pres hyperterminal a minicom  posilanim znaku i souboru.
Prihlasovani je pres jmeno a heslo v nekriptovane podobe, pouze
cisty text.
Jestlize spustim na NT RAS a na Linuxu pppd vypise mi do logu
 - Conection script failed.
S touto problematikou nemam zadne zkusenosti. Delal jsem to pouze
podle knihy LINUX - Internet server a HOWTO.
Poradi mi nekdo kde delam chybu ? (hlavne me nekamenujte)

Dik za kazdou radu.
L.Vyslouzil

/etc/ppp/options

connect /etc/ppp/nt.pripoj